FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić system pilota do bramy?

Rejestrowanie i kasowanie pilotów w odbiorniku PROXIMA NM

Zmiana trybu pracy przekaźnika w odbiorniku PROXIMA NM

Ustawianie sygnalizacji buzerem w odbiorniku PROXIMA NM

Działanie przycisków zarejestrowanych pilotów i ich współpraca z odbiornikiem PROXIMA NM

Zdalne ustawienia pilota współpracującego z odbiornikiem PROXIMA NM

Kasowanie pamięci pilotów i przywrócenie ustawień fabrycznych w odbiorniku PROXIMA NM

Kopiowanie pilota FAAC SLH 868 na pilota marki PROXIMA

Kopiowanie pilota FAAC SLH 868 z wcześniej zaprogramowanego pilota PROXIMA do odbiornika FAAC SLH 868

Programowanie pilota FACC SLH 868 do odbiornika marki PROXIMA kompatybilnego z tym systemem

Programowanie pilota PROXIMA kompatybilnego z systemem FACC SLH do odbiornika PROXIMA również kompatybilnego z SLH

Sterownik Proxima NW2 - ustawianie czasu monostabilnego

Wysyłanie kodu ukrytego przycisku w pilotach PROXIMA kompatybilnych z systemem BFT

Programowanie pilota BANAN PROXIMA HOB do napędu HÖRMANN PROMATIC

Przenoszenie kodu z pilota HÖRMANN na pilota BANAN marki PROXIMA 2019

Konfiguracja sterownika BRAMA GSM ECO firmy PROXIMA

Programowanie napędu PROXIMA P1000 - omówienie funkcji

HÖRMANN - ustawianie trybu mieszanego w pilotach

Aktualizacja sterownika PROXIMA BRAMA GSM

Programowanie pilota Cloner V1 - PROXIMA

Programowanie pilota Cloner V3 - PROXIMA

Programowanie pilota Cloner V2 - PROXIMA

Programowanie pilota Cloner V4 - PROXIMA

Zmiana fabrycznego kodu rozbrajania Immobilisera 1cm firmy PROXIMA

Ustawianie czasu w sterownikach PROXIMA LN-L i LN-P

Montaż pilota PROXIMA HB w samochodzie

Programowanie pilota PROXIMA HB do odbiorników PROXIMA

  • Znajdź nas na